Skip to content

Raportare SAF-T

SAF-T (Standard Audit File for Tax/Fișierul Standard de Control Fiscal) este un format electronic de raportare fiscală introdus de ANAF pentru digitalizarea și transparentizarea controalelor fiscale. Începând cu 2025, toate companiile care țin contabilitatea în partidă dublă, inclusiv cele mici, vor fi obligate să depună această declarație (D406). Fișierul include informații detaliate despre tranzacții, conturi contabile, stocuri, active și altele – într-un format standardizat, ușor de analizat de autorități.

Cu Swiss Finance, raportarea SAF-T devine simplă și sigură. Te ajutăm să integrezi datele din diverse surse, reducem riscul de erori și sancțiuni, și preluăm din sarcinile tale pentru a-ți economisi timp și resurse. Oferim soluții personalizate, alegem împreună sistemele potrivite și verificăm totul atent, astfel încât să fii 100% conform cu cerințele ANAF.

Soluții adaptate afacerii tale

Înțelegem rapid specificul companiei tale și îți livrăm soluții personalizate, pregătite pentru realitatea din teren.

Reduci riscurile

Cu experiență în multiple implementări SAF-T, te ajutăm să eviți greșelile costisitoare și sancțiunile nedorite.

Partener de încredere în raportare digitală

Lucrezi cu o echipă multidisciplinară, cu know-how fiscal și tehnologic, care îți oferă suport complet și soluții smart pentru orice provocare.

Implementare fără blocaje

Ne ocupăm de întregul proces – de la analiză și conformare până la livrarea fișierului SAF-T – astfel încât tu să-ți continui activitatea fără întreruperi..

Beneficiază de o oră gratuită de consultanță pentru implementarea SAF-T